Vaaleahiuksinen nainen

Vaaleahiuksinen nainen.

Kirjoitin jo kerran vuotavista silmistäsi.
Ne näyttävät kauniilta.
Isot silmät kauniissa kasvoissa.
Silmäsi vuotavat edelleen.
Asiaan oli palattava.

Tuuli, hiekka
kaupungin suru
ne itkettävät minua.

Pidät itseäsi minua vanhempana,
mutta minä olen sinua vanhempi,
sinun on uskottava minua.

Olet minua varakkaampi,
sillä sinä ymmärrät rahaa,
minulta raha valuu karkuun.
En malta keskittyä.

Pyysit juomaan samppanjaa
ystäväsi kanssa,
mutta olin väsynyt, enkä tullut.
Menin suihkuun,
odotin unta, joka ei tullut.

Kutsunet minut uudelleen.
Olet ystävällinen minulle,
paitsi silloin kun olin liian väsynyt
haukuit minut.

Sinä elät jossain, missä kaikki on paikallaan.
Sinulla on aikaa minulle, koska itselläni ei ole.
Sinä tiedät laadusta,
saatat nähdä minussa sellaista.

Kommentit

Suositut tekstit