Presidenttikin leimaa suomalaisia miehiä!

 


Taas Pridet vietetty. 

Vuosi vuodelta näyttävät keräävän vähemmän positiivista huomiota, eikä vähiten itse organisaation takia, joka on fundamentalisoitunut ja kieltää työntekijöitään puhumasta epäkohdista. 

Enkä oikein ymmärrä, miten heidän ihmisoikeuksiaan uhataan Suomessa, ennemminkin seksuaalivähemmistöt ovat nykyään kunniakansalaisia. Jopa kirkko matelee heidän edessään.

Kunniakansalaisia ovat myös naiset, vaikka muuta voisi luulla feministien puheista. Heidän ei tarvitse käydä armeijaa, he voivat kaikkien tilastojen mukaan paremmin kuin miehet, nykyään he eivät tee lapsiakaan ja heillä on täysi uhriutumisoikeus, vaikka he mielellään syyttävät miehiä uhriutumisesta, joilla ei ole edes oikeutta uhriutua.

Nyt itse presidentti ja joitakin julkkismiehiä oli saatu allekirjoittamaan vetoomus että miesten pitäisi suojella naisia ja lopettaa naisille vittuilu ja törkeily. Ikäänkuin millään allekirjoituksella oikeasti muuttuisi mikään. Siis nimenomaan suomalaisten miesten. Maahanmuuttajamiehistä, käytännössä muslimien, ei tietenkään mainittu ja heidän yliedustavuudestaan raiskaustilastoissa. 

Viitekehyksenä tietenkin käytettiin sitä tutkimusta, jossa väitettiin Suomen olevan vaarallisin naisille. Tutkimuksen ovat kyseenalaistaneet naispuolisetkin asiantuntijat. Lisäksi ei Suomessa koskaan naistenhakkaajat ole olleet miesten ihailema. Pikemmin päinvastoin ovat saaneet turpaansa. 

Suomessa turpaansa saava tai peräti kuollut mies ei ole yhtä arvokas kuin vastaava nainen. Heidän lukumääränsä ei lasketa mediassa. 

Suomessa naiset eivät kunnioita suomalaisia miehiä pätkääkään. He suorastaan halveksivat miehiä ja esittelevät somessa muutaman törkytommin törkykirjoituksia kaikkina miehinä. Miesviha rehottaa siinä missä naisvihakin.  

Minua suorastaan kyllä vituttaa miesten jatkuva syyllistäminen. Ei se itse ongelmaa poistaa, se luo uuden ongelman. 


 

Kommentit

Suositut postaukset