Uskokaa jo, kukaan ei ota rokotetta pakolla!

Ajattelin, etten jaksa enää kirjoittaa koronasta, covidista vai mitä nimiä tällä epätoivotulla vieraalla onkaan. Mutta on pakko. 

En vain jaksa ymmärtää enkä tule ymmärtämään, miksi ihmisiä yritetään väenväkisin rokottaa. Mitä hyötyä tästä on? Korona ei ole tappava tauti läheskään kaikille. Se ei ole rutto, ei läheskään yhtä paha kuin samankaltainen pandemia nimeltään Espanjan tauti. Muutenhan rokotus olisi pakollinen. 

Kyseessä on nyt jonkinlainen oman hyveellisyyden korostaminen. Olen hyvä, koska olen rokotettu. Muut mielipiteet eivät ole sallittuja. Itse olen rokotettu, mutta ei minulla ole mitään motivaatiota vahdata toisia, ovatko he rokotettuja. Ei se minulle kuulu. Itsehän ihmiset kantavat riskin valinnoistaan, kuten muissakin asioissa.

Jos ihminen on itse koronarokotettu, niin eikö kaiken pitäisi olla hyvin? Miksi täytyy masinoida vihakampanjoita niitä vastaan, jotka eivät rokotetta halua. Eikö elämässä ole suurempiakin asioita kun yksi rokotus? Miksi tästä koronarokotteesta on muodostunut pakkomielle?

Ihmisen mieli toimii niin, että se ryhtyy vastarintaan, jos sitä painostetaan tekemään jotain asiaa. Miten vaikeaa tätä on ymmärtää?

En ymmärrä myöskään, miksi tästä koronatouhusta ei jo siirrytä eteenpäin. Suomessa tilanne on hallinnassa verrattuna muihin maihin, etenkin Usaan. Jotkut ihmiset haluaa märehtiä loputtomiin tätä koronaa.

Kommentit

Suositut tekstit