Anna mulle rauhaa (laululyriikkaa)

Olen tässä viime aikoina kirjoitellut myös laululyriikkaa. Säveltäähän en valitettavasti osaa, koska en osaa soittaa mitään.

Anna mulle rauhaa
Isä antoi äidille aamulla suukon,
kun lähti töihin.
Mä eksyin öihin.
Sua etsin, jolle suukon voisin antaa.
Susta huolta kantaa.

En koskaan löytänyt prinsessaa.
En puolta valtakuntaa.
Ei kukkinut edes peruna mulle.
Vaikka kaikki annoin sulle.
Mutta mitäpä siitä?
Elämä on kaikille.
Ei siitä kaikille riitä.
Vain harvoille valituille.

Anna mulle rauhaa.
Löydy jo.
Ilman rakkautta en saa rauhaa.
Uskokaa jo.

Mua ei haittaa hylkääminen:
Ei mikään, ei mikään.
Rakkauden väri on sininen,
mutta pelkään, yksin jään. 

En koskaan löytänyt prinsessaa.
En puolta valtakuntaa.
Ei kukkinut edes peruna mulle.
Vaikka kaikki annoin sulle.
Mutta mitäpä siitä?
Elämä on kaikille.
Ei siitä kaikille riitä.
Vain harvoille valituille.

Kommentit

Suositut tekstit